Luis Blanco: “Estam convençuts que ascendirem”

Avui els mitjans de comunicació han estat presents a la roda de premsa prèvia al partit de tornada per l’ascens a 1a RFEF davant el Real Jaén CF, que es disputarà aquest diumenge 31 a les 19.00 h a l’Estadi Balear, que presentarà un ambient espectacular i amb les entrades exhaurides.

CONVENCIMENT I ESTAT DE L’EQUIP

“Estam preparats. La setmana ha anat molt bé”.

“Perceb un convenciment que es pot guanyar el partit. Tot és positivisme. Tothom té ganes que arribi el partit”.

EL PARTIT I L’ELIMINATÒRIA

“El darrer partit ho decideix tot, si podem aconseguir l’objectiu o no. És un equip que cerca el mateix que nosaltres”.

“Jugam contra un gran rival. Tenim moltes opcions. Serà un partit molt emocional”.

“Fins al darrer moment poden passar moltes coses. Intentarem capgirar la situació”.

GESTIÓ EMOCIONAL

“És una situació que ens ha de donar tranquil·litat, pel fet que depenem de nosaltres mateixos. Li hem de donar molta normalitat”.

“Són emocions que durant la setmana et venen i, si no et venguessin, seria dolent. Hem d’estar tranquils i arribar preparats”.

PLANTILLA

“Intentarem que tots els jugadors estiguin disponibles. Tots estan aportant moltíssim. Els veterans i els més joves també”.

AFICIÓ I AMBIENT

“Estic convençut que ells saben perfectament on venen. L’afició té ganes de celebrar-ho i de transmetre’ns energia”.

#GlòriaATB