Luis Blanco: “Entram dins una competició diferent”
Avui ens hem desplaçat fins a les oficines del nostre patrocinador Titanes Inversores Inmobiliarios per a la roda de premsa del nostre míster, Luis Blanco, i del director general Patrick Messow, prèvia al partit d’anada de les semifinals del play-off d’ascens a Primera Federació davant el Coruxo FC.
El partit es disputarà aquest diumenge 10 a les 19.00 h, en una eliminatòria apassionant en què l’equip cercarà fer la primera passa cap a l’objectiu de l’ascens.
Declaracions de Patrick Messow:
“Afrontam aquest play-off i crec que l’equip hi arriba molt bé”.
“No tenim gairebé baixes i not una millora respecte de l’any passat”.
“Hem aconseguit tenir un viatge més o manco còmode per a l’equip”.
Declaracions de Luis Blanco:
Estat de l’equip i sensacions
“Arribam en una situació òptima. Hem fet una puntuació molt bona, duim sis partits seguits guanyant, però ara entram dins una competició diferent i l’hem d’afrontar com a tal.”
Claus del play-off
“Els detalls marquen molt. Qualsevol situació que pugui passar dins l’eliminatòria la pot decantar cap a un costat o cap a l’altre, i no tens gaire temps per revertir una situació.”
“L’únic objectiu que té l’equip diumenge és guanyar, guanyar i guanyar. Crec que és la millor manera d’afrontar una eliminatòria.”
Aprenentatge de l’any passat
“L’any passat vàrem tenir una experiència i pel nostre cap passen moltes coses sobre què es pot millorar. Crec que hi ha situacions respecte de la temporada passada que hem millorat i això em fa estar bastant més tranquil.”
Anàlisi del rival
“El Coruxo és un molt bon equip, amb molta intensitat, molt de ritme, valent, jove i amb energia. Al seu camp ens presentarà unes dificultats brutals.”
Objectiu de l’ascens
“Nosaltres sabem la pressió que tenim per pujar. Es va dir des del principi: l’objectiu de l’equip és ascendir.”


#GlòriaATB





